Home » Datorren eskola, Featured, Headline

John Cheever Harkaitz Canoren begipuntuan

20 May 2013 No Comment

Datorren zapatuan, maiatzak 25 dituela, 2012-2013 trukeurteko azken eskola dugu. Bilboko Alondegian burutuko dugu, 10:00etatik 14:00etara bitartean.

Berbagaia: John Cheever

Akuilaria: Harkaitz Cano

Hona www.armiarma.com atariko Literatur Emailuak albistegitik erauzitakoa:

Igerilaria, John Cheever

Jasone Larrinagari esker, estreinako aldia da John Cheever idazle amerikarraren kontakizun bat ekarri zaiola euskarari. Igerilaria Cheeverren ipuin onenetako bat dela esan ohi da, 1964an The New Yorker-en argitaratua. Hasiera batean nobela izateko asmoa zuen, 150 orrialde bete ohar idatzita zeuzkan, baina narrazio moldea eman zion azkenean. Hartan oinarrituta, Frank Perryk film bat egin zuen 1968an, Burt Lancaster protagonista zuela. Igerilaria ipuina entzun ere egin dezakezu Xerezaderen Artxiboa-n, Bilbo Hiria irratian grabatua. Aurten 100 urte dira John Cheever jaio zela eta 30 hil zela.