Home » 2013/2014, Featured, Headline, Literatura Eskola

LE 10. Trukeurtea – Prentsaurrekoa

3 October 2013 No Comment

Atzo, urriak 2, LEko antolakuntza-taldeko kideok prentsaurrekoa egin genuen gure aurtengo asmoak aurkezteko. Ordeazkari gisa bertan izan ziren Gotzon Barandiaran (Literatura Eskola), Iratxe Etxebeste (EIE), Eñaut Gantxegi (EHAZE) eta Iratxe Retolaza (UEU eta Sareinak). Talde horiez gain Elearazik eta EIZIEk ere hartzen dute parte antolakuntzan.

Hona hemen gaur prentsak bildu dituenak:

Berria – Literatura Eskolak antolakuntza indartu du hamargarren urteurrenean

Bizkaie! – Literatura Eskoleak hamar urte bete ditu, indartuta

Gara – Hamar urte beteta sareak indartu eta literatur zale gehiago elkartu nahi ditu Literatura Eskolak

Hitzen Uberan – Urriaren 19an hasiko da Literatura Eskola

Noticias de Gipuzkoa – Literatura Eskola narratiba lantzen duten beste taldeekin elkartu da hamargarren urteurrenean

Informazio gehiago webgune honetan bertan, edo eskola@literaturaeskola.org helbidean.

Irudia: Jon Urbe / ARGAZKI PRESS