Home » 2007/2008, Orokorra

LITERATURA ESKOLA 07/08

15 October 2007 No Comment

Ordura arte, batez ere, egoitza Larrabetzun zuen Literatura Eskola Euskal Herrira zabaldu genuela-eta, prentsaurrekoa eman genuen Donostian, literaturaren ustezko bozgorailuan. Kazetari bakarra etorri zen. Gure ekimenak ez dio, antza, euskal literaturari ekarpenik egiten. Urte osoko matrikula 10 eurokoa baino ez delako izango da? Agian 1.000 eurora igo beharko genuke prestigioa izan dezan? Guztion artean besterik erabakitzen ez dugun bitartean, urte osoko matrikula 10 eurotan utziko dugu eta ezer jakin gura duenak aurkitu du gugaz harremanetan jartzeko modua.

Bagatoz, beste behin, euskal literatura munduan kokatzera, munduko literatura gutartzera. Azken ikasturtean aritu ginen eskolakideeok proposatutako gaiak eta hizlariak dituzue hauek. Gure Eskolako ateak zabalik daude irakurtzen ikasi gura duen ororentzat, galbahea trinkotu gura dutenentzat, dakien apurra konpartitzeko prest dagoenarentzat, literaturaz, bizitzaz, berba egin gura duenarentzat.

Larunbatetan batuko gara, hilean behin, goizeko 10:00etan hasi eta 14:00ak bitartean.

• URRIAREN 27an, LARRABETZUN
    Gaia: Gure imaginarioa kantugintzaren bitartez eraikitzen
    Hizlariak: Iñigo Aranbarri eta Anari.
  • AZAROAREN 17an, GASTEIZEN
    Gaia: XX. mendeko euskal poesia: 1960-2000