Home » 2012/2013, Literatura Eskola

2012/2013 trukeurtea prest

3 October 2012 No Comment

Literatura Eskolaren 2012/2013ko trukeurtea prest dugu

Eman izena berton edo eskola@literaturaeskola.com e-lbidera mezua bidalita

Urte osorako matrikula: 20€

Eskola jakin bat edo batzuetarako: eskola bakoitzeko 10€

Matrikuletatik biltzen dugun dirua hizlariei prestaketa eta eskola lanak eskertzeko eta fotokopiak ordaintzeko erabiliko dugu, zinez.

Eskola guztiak larunbatetan burutuko ditugu, goizeko 10:00etatik 14:00etara bitartean.

Literatura Eskolara literaturazalea den oro etor daiteke. Ez dugu titulurik ez eskatzen ez eskaintzen. Elkarrengandik ikastea da gure xedea.

• Urriaren 27an Joseba Sarrionandiaren itzulpenak. Aiora Jaka. Hendaia
  • Azaroaren 17an. Txillardegi. Markos Zapian. Donostia
  • Abenduaren 15ean. Euskal itzultzaile aitzindariak. Orereta
  • Urtarrilaren 19an Gure literatura erdaretan. Elizabete Manterola.Zarautz
  • Otsailaren 16an. Katalina Eleizegi eta Katalina Erauso: genero eta nazio identitateak euskal antzerki modernoan Amaia Alvarez Uria. Gasteiz.
  • Martxoaren 16an. Sorterritik urrun. Migrazioa euskal literaturan. Gotzon Barandiaran. Durango.
  • Apirilaren 20an. Amaia Ezpeldoi. Iratxe Retolaza. Iruñea.
  • Maiatzaren 25ean. John Cheever. Harkaitz Cano. Bilbo.