Home » 2011/2012, Datorren eskola, Literatura Eskola

Emakume anitza euskal narratiba garaikidea

13 December 2011 No Comment

‘Emakume anitza euskal narratiba garaikidean’ izango dugu berbagai hilabete hontako saioan. Gema Lasartek gidatua eta donostiako Ernest Lluch kultur etxean oraingo honetan, baina goizeko 10.00etatik 14.00tara hilabeterolez.

Azalpena:

Saioak, batez ere, literaturaz hitz egitea du helburu eta hori horrela, ekitaldia jardun ezberdinetan garatuko da. Lehenik, hitzarekin izandako esperintzia erotikoaz mintzatzea eta literatur ibilbideak paratideekin partekatzea  luke xedetzat hizlariak. Hori helduleku eta abiaburu izanik ,emakume anitzaren geografiak aurkitzeari ekingo dio hizlariak, helmuga emakume idazleek azken 30 urteotan sortu takoari soa botatzea izanik.  Bukatzeko, begirada zabalduz, denon artean emakume anitzari beatu poliedrikoa ematea izango du eginkizun behiena saioak. Saioa denon artean egingo dugu, begirada hizlariak jarriko badu ere.