Home » 2012/2013, Featured, Headline, kronikak

9. Trukeurtea: Kronikak eta artikuluak

7 October 2013 No Comment

Hamargarrena gero eta hurbilago dugula-eta, ideia ona iruditu zaigu iazko trukeurtean egindako saioen errepaso bat egitea, batetik, Literatura Eskola ezagutzen ez dutenek gure funtzionamenduaren irudi garbiagoa izan dezaten, eta, bestetik, aspaldiko kideei hortzak are gehiago zorroztu dakizkien. Hainbat hedabidek egin zuten gure aurreko urteko saioen jarraipena, eta aurrez aipatutako helburua lortu asmoz, hemen batu ditugu aurkitu ditugun kronika/artikulu/elkarrizketa guztiak.

Erreportajea Ortzadar aldizkarian:

Euskal kulturaren kolore guztiak (4-5 orrialdeak)

Aiora Jaka: Joseba Sarrionandiaren itzulpen-jarduna

Elearazi – Izkiriaturik aurkitu nituen Sarriren itzulpenak

Bizkaie – Aiora Jaka, Joseba Sarrionandiaren itzulpenez

Karlos del Olmo: Itzultzaile aitzindariak

Elearazi – Itzultzaile aitzindariak

Hitzen Uberan – Mundua gaur egun mundua da itzulpegintzari esker

Ortzadar – Kulturaren garapenerako giltza

Elizabete Manterola: Gure literatura erdaretan

Elearazi – Gure literatura erdaretan

Amaia Alvarez: Katalina Eleizegi eta Katalina Erauso, genero eta nazio identitateak euskal antzerki modernoan

Elearazi – Nazioa, generoa eta antzerkia: bi Katalinak

Hitzen Uberan – Amaia Alvarez Uria larunbateko Literatura Eskolan

Gotzon Barandiaran: Sorterritik urrun, migrazioak euskal literaturan

Elearazi – Migrazioak

Gara – Gure letretako migrazioak eta joan-etorriak, Durangoko Zilar Astean

Iratxe Retolaza: Amaia Ezpeldoi

Elearazi – Amaia Ezpeldoi

Hitzen Uberan – Askotarikoak izan dira Amaia Ezpeldoi pertsonaiaren bideak eta aldarriak

Euskalerria Irratia – Amaia Ezpeldoi euskarazko fikzioak sorturiko pertsonalitatetik sendoena ez al da?

Harkaitz Cano: John Cheever

Elearazi – John Cheever: askorekin gehiago

Gara – Cheever idazleak itxiko du Literatura Eskolako “Trukeurtea”, Harkaitz Cano akuilari dela