Home » 2013/2014, Datorren eskola, Featured, Headline

Urtarrilak 18: Ramon Saizarbitoria eta iragana

15 January 2014 No Comment

Literatura Eskolako kideok eta Mikelazulo kultur elkartekoek elkarlanean antolatu ditugu bi literatur ekitaldi urtarril honetarako. Lehenik Koldo Izagirreren poesia errezitaldia, eta, bigarrenik gure ohiko eskola, hil honetan Markos Zapinian filosofo eta kritikariaren eskutik, Ramon Saizarbitoria eta iraganari buruz. Saioa datorren zapatuan izango da, ohi bezala 10etatik 14etara, Mikelazulokoen txokoan, Oreretan. Amu gisa, zenbait esteka hemen:

“Saizarbitoria eta arrazoia” izeneko iruzkin kritikoa hAUSnART aldizkarian, Zapianek.

Zapiain eta Saizarbitoria Martutenez (Erein, 2012) solasean, Literaktum jaialdian.

Saizarbitoriari elkarrizketa Argia aldizkarian, Martutene argitaratu berritan.